blaillopis

Benvolgut veïnat,

Em dirigisc a tu en nom de la candidatura de Coalició Compromís amb la qual ens presentem a les eleccions municipals del 24 de maig próxim

Vos proposem una candidatura alternativa, per portar a terme següents propostes en PARTICIPACIÓ CIUTADANA (assamblees obertes de ciutadans abans de prendre qualsevol decisió municipal), MEDI AMBIENT (Impulsar el reciclatge, de manera que aquets esforç personal tinga una compensació económica), CULTURA (dinamització de tots les espais i edificis municipals destinats a esdeveniments culturals; i una aposta clara i sincera per la utilització i divulgació del valencià, sense deixar de banda l’aprenentatge d’altres llengües); en EDUCACIÓ (Llibres de texts gratuïts, per a totes i tots els estudiants); en JOVENTUT (creació de diversos espais destinats als joves del poble i dels que ens visiten (Plataforma Jove); en ECONOMíA (economía productiva Impulsar politiques locals per a la creació de llocs de treball; desestacionalització de la platja). En l’àmbit SOCIAL, promocionar interrelacions generacionals (hem d’aprendre dels nostres majors i ells tenen que aprendre dels joves, les noves tecnologies; no deixar de donar suport a les persones amb necesitats, tant afectives, com económiques o socials.

També volem transmetre que, per la nostra part, totes les propostes dels altres col·lectius politics del nostre poble seran escoltades amb respecte, tolerància i buscant un punt de consens.

Per tot això, vos demanem el vostre suport. Hem de construir Miramar en positiu.

Blai Llopis. Candidat à l’Alcaldía de Miramar.